پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215275
با مصرف خرما سرطان را از خود دور کنيد
تاریخ انتشار : 1395/03/29 17:31:33
نمایش : 1084
متخصص طب سنتي با اشاره به عوارض مصرف زولبيا و باميه در ماه رمضان،‌ گفت: اين ماده خوراکي به دليل اينکه با روغن پارافيني و نباتي تهيه شده خون را آلوده کرده و سبب بروز تومور در بدن مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار محمد دريايي، اظهار داشت:‌ روزه‌داران هنگام سحر بهتر است مصرف مواد غذايي حاوي فيبر و سبزيجات را مد نظر قرار دهند تا از بيماري‌هاي گوارشي در امان بمانند. مصرف برنج و گوشت به تنهايي سبب بروز يبوست در  افراد شده لذا توجه به توصيه‌هاي غذايي حائز اهميت است.

وي افزود: مواد مغذي در حبوبات و سبزيجات چندين برابر گوشت بوده و مصرف غذاهاي کم‌نمک نيز توصيه مي‌شود همچنين براي رفع عطش در ماه رمضان نيز استفاده از شربت آبليمو مناسب است.

متخصص طب سنتي با اشاره به عوارض زولبيا و باميه عنوان کرد: از آنجايي که اين مواد خوراکي با روغن پارافيني يا نباتي تهيه شده و با شکر نيز مخلوط مي‌شود،‌خون را آلوده کرده و از طرفي حرارت دادن به نشاسته سبب از بين رفتن مواد غذايي آن شده، لذا مصرف زولبيا و باميه به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود.

دريايي با بيان اينکه مصرف روغن در سطح بالا به طور مثال روغن زولبيا و باميه مي‌تواند سبب بروز تومور و سرطان در بدن شود، افزود: بهترين شيريني مويز، انجير و توت خشک است. همچنين مصرف خرما به عنوان يکي از بهترين شيريني‌هاي طبيعي توصيه مي‌شود چرا که اين مواد غذايي علاوه بر تأمين نيازهاي بدن سلول‌هاي سرطاني را نيز تضعيف مي‌کند.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html